در هفتۀ سراهای دانشجویی، آیین دومین جشنواره فرهنگی و هنری ویژه دانشجویان خوابگاهی دانشگاه تهران برگزار می‌شود
21 اردیبهشت 1403
در هفتۀ سراهای دانشجویی، آیین دومین جشنواره فرهنگی و هنری ویژه دانشجویان خوابگاهی دانشگاه تهران برگزار می‌شود

به گزارش روابط عمومی ادارۀ کل امور خوابگاه‌های دانشگاه تهران، دومین جشنوارۀ فرهنگی و هنری ویژه دانشجویان خوابگاهی دانشگاه تهران از 24 تا 28 اردیبهشت 1403 در مجتمع‌های خوابگاهی شهید چمران، فاطمیه و کوی دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

ادارۀ کل امور خوابگاه‌های دانشگاه تهران، با هدف تقویت فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی در خوابگاه‌های دانشجویی و تجلیل و قدرشناسی از فعالان فرهنگی و آثار برجستۀ فرهنگی خلق‌شده توسط دانشجویان خوابگاهی و ترغیب آنها به مشارکت جدی‌تر در حوزۀ فرهنگی و اجتماعی، این جشنواره را طراحی کرد که فراخوان دومین دورۀ آن از دی‌ماه 1402 در دو قسمت رقابتی و نمایشگاهی منتشر شد. دانشجویان خوابگاهی دانشگاه تهران تا 10 اردیبهشت 1403 فرصت داشتند تا آثار خود در 10 بخش شامل ایده‌های خلاقانه، صنایع دستی، هنرهای تجسمی، هنرهای دیجیتال، ادبی، عکس، موسیقی تک‌نوازی و گروه‌نوازی، فیلم و تئاتر در محورهای مرتبط با زندگی خوابگاهی را به سامانۀ kooyfestival.ut.ac.ir ارسال کنند. بعد از اتمام فرصت ارسال آثار بررسی آنها شروع شد و در آیین جشنواره از منتخبان تقدیر خواهد شد.

همزمان با هفتۀ سراهای دانشجویی، بخش نمایشگاهی و رویدادهای متنوع فرهنگی و هنری این جشنواره از روز دوشنبه 24 تا جمعه 28 اردیبهشت در مجتمع‌های خوابگاهی شهید چمران، فاطمیه و کوی دانشگاه تهران برگزار می‌شود. همچنین در 28 اردیبهشت ساعت 20-21:30 در آیین اختتامیۀ این جشنواره در تالار جوان مجتمع خوابگاهی شهید چمران و تالار اندیشه کوی دانشگاه تهران از منتخبان جشنواره تقدیر خواهد شد.

گفتنی است برنامه‌های جشنواره در سامانۀ kooyfestival.ut.ac.ir  برای آگاهی دانشجویان خوابگاهی درج خواهد شد.