این جشنواره هر سال توسط معاونت فرهنگی و ورزشی اداره کل خوابگاه ها با مشارکت دانشجویان، کانون های فرهنگی و برخی نهادهای فرهنگی در اردیبهشت ماه برگزار می شد که بدلیل شرایط جنگی و تعطیلی خوابگاه ها به صورت غیرحضوری برگزار می شود.
این جشنواره هر سال توسط معاونت فرهنگی و ورزشی اداره کل خوابگاه ها با مشارکت دانشجویان، کانون های فرهنگی و برخی نهادهای فرهنگی در اردیبهشت ماه برگزار می شد که بدلیل شرایط جنگی و تعطیلی خوابگاه ها به صورت غیرحضوری برگزار می شود.