تمدید فرصت ارسال آثار به دومین جشنوارۀ فرهنگی و هنری ویژه دانشجویان خوابگاهی تا 10 اردیبهشت ماه
30 فروردین 1403
تمدید فرصت ارسال آثار به دومین جشنوارۀ فرهنگی و هنری ویژه دانشجویان خوابگاهی تا 10 اردیبهشت ماه

به گزارش روابط عمومی ادارۀ کل امور خوابگاه‌های دانشگاه تهران، با توجه به درخواست‌های مکرر دانشجویان خوابگاهی، فرصت ارسال آثار به دومین جشنوارۀ فرهنگی و هنری ویژۀ دانشجویان خوابگاهی دانشگاه تهران تا 10 اردیبهشت ماه جاری تمدید شد. این جشنواره با شعار «زندگی خوابگاهی؛ تمرین مشارکت گروهی و مسئولیت‌پذیری اجتماعی» از 24 تا 28 اردیبهشت ماه 1403 در دو بخش رقابتی و نمایشگاهی در سطح خوابگاه‌های دانشجویی دانشگاه تهران در محورهای زیر در دو بخش رقابتی و نمایشگاهی برگزار می‌شود:

  • زندگی خوابگاهی
  • مشارکت، همدلی و کار گروهی
  • مسئولیت‌پذیری اجتماعی
  • ایمنی، بهداشت، محیط زیست و فضای سبز
  • مهارت‌آموزی و کسب و کارهای دانشجویی
  • محور ویژۀ ‹‹ایران سرای من››، آیین‌ها، سنت‌ها، آداب و رسوم با محوریت مسئولیت‌پذیری اجتماعی، مشارکت و کار گروهی و جاذبه‌های گردشگری استان محل سکونت

 

دانشجویان خوابگاهی دانشگاه تهران علاقمند به شرکت در این جشنواره می‌توانند حداکثر تا 10 اردیبهشت‌ماه با مراجعه به سامانۀ  kooyfestival.ut.ac.ir بر اساس شیوه‌نامۀ اجرایی جشنواره (دریافت از اینجا)، آثار خود در زمینه‌های ایده‌های خلاقانه، صنایع دستی (هنرهای کاربردی)، هنرهای تجسمی، هنرهای دیجیتال، ادبی، عکس، فیلم، موسیقی و تئاتر که در بازۀ زمانی اول اردیبهشت 1402 تا 31 فروردین 1403 مبتنی بر محورهای جشنواره تولید شده است، را به سامانۀ جشنواره ارسال کنند.

در ضمن افزون بر شرکت در جشنواره، امکان شرکت دانشجویان خوابگاهی در مساببقۀ طراحی تندیس جشنواره و همچنین انتخاب اتاق نمونه و درخواست برای گرفتن غرفۀ نمایشگاهی نیز وجود دارد.

در ایام برگزاری جشنواره، نمایشگاه و رویدادهای متعدد فرهنگی و ورزشی بر مبنای محورهای جشنواره برگزار خواهد شد. در آیین اختتامیه نیز از آثار برتر با اهدای لوح و جوایز ویژه تقدیر می‌شود. همچنین امکان استفاده از بورسیۀ تحصیلی منتخبان جشنواره با حمایت بنیاد حامیان دانشگاه در سال تحصیلی 1403-1404 فراهم خواهد شد.