فراخوان ثبت‌نام مسابقۀ انتخاب اتاق نمونه در خوابگاه‌های دانشگاه تهران
21 فروردین 1403
فراخوان ثبت‌نام مسابقۀ انتخاب اتاق نمونه در خوابگاه‌های دانشگاه تهران

به گزارش ادارۀ‌ کل امور خوابگاه‌های دانشگاه تهران، با هدف ترویج مقررات اسکان در خوابگاه‌ها، ارتقای روحیۀ مسئولیت‌پذیری و رعایت بهداشت فردی و اجتماعی در زندگی خوابگاهی، در آیین اختتامیۀ دومین جشنوارۀ فرهنگی و هنری ویژۀ دانشجویان خوابگاهی، اتاق‌های نمونه از نظر رعایت موارد زیر معرفی و از ساکنان آنها تقدیر خواهد شد:

- رعایت نظافت و نظم در اتاق؛
- مشارکت گروهی در زندگی خوابگاهی؛
- رعایت بهداشت فردی و اجتماعی؛
- نگهداری صحیح مواد غذایی؛
- رعایت نکات ایمنی و بهداشت محیط.

دانشجویان خوابگاهی متقاضی شرکت در این مسابقه می‌توانند حداکثر تا تاریخ ۱۰ اردیبهشت‌ماه با مراجعه به سامانۀ kooyfestival.ut.ac.ir نسبت به ثبت‌نام در این مسابقه اقدام کنند. بعد از اتمام فرصت ثبت‌نام، کارشناس با مراجعه به اتاق‌های داوطلب شرکت در این مسابقه بر اساس فرم ارزیابی (دریافت از اینجا) نسبت به ارزیابی اتاق‌ها و امتیازدهی به آنها اقدام می‌کنند. سپس در آیین اختتامیۀ دومین جشنوارۀ فرهنگی و هنری ویژۀ دانشجویان خوابگاهی از ساکنان اتاق‌های نمونه خوابگاهی تقدیر خواهد شد.
گفتنی است دومین جشنوارۀ فرهنگی و هنری ویژۀ دانشجویان خوابگاهی از 24 تا 28 اردیبهشت‌ماه با شعار «زندگی خوابگاهی؛ تمرین مشارکت گروهی و مسئولیت‌پذیری اجتماعی» برگزار خواهد شد. فرصت ارسال آثار فرهنگی و هنری دانشجویان خوابگاهی به سامانۀ جشنواره به آدرس kooyfestival.ut.ac.ir حداکثر تا ۳۱ فروردین ماه خواهد بود.