تمدید فرصت ارسال آثار به اولین جشنوارۀ فرهنگی و هنری ویژۀ دانشجویان خوابگاهی دانشگاه تهران
31 فروردین 1402
تمدید فرصت ارسال آثار به اولین جشنوارۀ فرهنگی و هنری ویژۀ دانشجویان خوابگاهی دانشگاه تهران

به گزارش روابط عمومی ادارۀ کل امور خوابگاه‌های دانشگاه تهران، فرصت ارسال آثار و ثبت‌نام در رویدادهای «اولین جشنوارۀ فرهنگی و هنری دانشجویان خوابگاهی دانشگاه تهران» تا 10 اردیبهشت ماه تمدید است. این جشنواره با شعار «زندگی خوابگاهی؛ تمرین مشارکت گروهی و مسئولیت‌پذیری اجتماعی» با برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری در دو بخش بخش رقابتی و نمایشگاهی (نمایشگاه فرهنگ استان‌ها و تولیدات علمی و فرهنگی دانشجویان) از ۱۸ تا ۲۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ برگزار می‌شود.

محورهای بخش رقابتی این جشنواره عبارتند از:

•  زندگی خوابگاهی

•  مشارکت، همدلی و کار گروهی

•  مسئولیت‌پذیری اجتماعی

•  ایمنی، بهداشت، محیط زیست و فضای سبز

•  مهارت‌آموزی و کسب و کارهای دانشجویی

•  محور ویژۀ ‹‹ایران سرای من›› آیین‌ها، سنت‌ها و آدب و رسوم با محوریت مسئولیت‌پذیری اجتماعی، مشارکت و کار گروهی و جاذبه‌های گردشگری استان محل سکونت

 

دانشجویان خوابگاهی دانشگاه تهران می‌توانند آثار خود در زمینه‌های ایده‌های خلاقانه، صنایع دستی، هنرهای تجسمی، هنرهای دیجیتال، ادبی، عکس، فیلم، تئاتر و موسیقی را بر اساس محورهای جشنواره و مطابق شیوه‌نامه تهیه و به سامانة جشنواره به آدرس kooyfestival.ut.ac.ir ارسال کنند. همچنین امکان ثبت‌نام برای اختصاص غرفه در بخش نمایشگاهی و شرکت در مسابقۀ انتخاب اتاق نمونه از نظر بهداشت نیز در سامانۀ جشنواره فراهم شده است.

گفتنی است این جشنواره با هدف تقویت فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی در خوابگاه‌های دانشجویی و تجلیل و قدرشناسی از فعالان فرهنگی و آثار برجستۀ فرهنگی خلق‌شده توسط دانشجویان و ترغیب آنها به مشارکت جدی‌تر در حوزۀ فرهنگی و اجتماعی همزمان با هفته خوابگاه‌های دانشجویی در اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد.